طراحی سایت و پشتیبانی سایت تولیدی پوشاک کودکان الیت

طراحی سایت و پشتیبانی سایت تولیدی پوشاک کودکان الیت

با توجه به تغییرات گسترده در الگوی رفتاری خریداران پوشاک در کشور و توجه بیش از پیش به خرید و فروش اینترنتی لزوم طراحی سایت پوشاک برای معرفی فروشگاه و محصولات و همچنین راه اندازی فروش اینترنتی برای تولیدکنندگان و فروشگاه ها پوشاک به امری ضروری بدل شده است. طراحی سایت پوشاک یکی از بهترین و هوشمندانه ترین روش های تبلیغات و افزایش فروش است.

طراحی سایت پوشاک هم برای شرکت های بزرگ و برندهای معروف و هم برای کسب و کارهای کوچک، فروشگاهی بیست و چهار ساعته و بدون محدودیت مکانی فراهم می آورد. طراحی سایت فروشگاه پوشاک اینترنتی با هدف فروش لباس در محیط وب، کم کردن هزینه های جاری و ایجاد فضایی مناسب و امن برای کاربر تا بتواند محصول خود را در هر مکان و زمانی مشاهده و از موجودی آن و قیمت محصول مورد نظر مطلع شود. شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت های پوشاک خدمات حرفه ای و تخصصی خود را خدمت علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک باید از محیط جذابی برای بیننده برخوردار باشد تا کاربر زمان بیشتری را در سایت سپری کند تا بتواند محصولات بیشتری را دیدن نماید. همچنین لوگوی مناسب در طراحی سایت و بالا رفتن جلوه سایت بسیار با اهمیت است که در این زمینه شرکت طراحی سایت آتیه گستران اکسین مشاوره های لازم را به شما خواهد داد.

استفاده از گرافیک زیبا و جذاب همراه با نمایش تصاویر کالا از زوایای مختلف، بخش توضیحاتی درباره جنس، رنگ، طرح، موجودی و همچنین امکان مقایسه، بخش جدیدترین مدل ها، تخفیفات، عضویت کاربران در سایت، معرفی کالاها در دسته بندی های مناسب (زنانه، بچگانه،مردانه) به ارزش سایت می افزاید و منجر به بازدیدهای بیشتر و ارتقای رتبه سایت (seo) خواهدشد و هچنین آگاهی از موجودی محصول مورد نظر کاربر می شود تا برای خرید حضوری و یا اینترنتی اقدام نماید.

برای جستجوی محصول مورد نظر توسط کاربران بخشی با عنوان جستجو در طراحی سایت با امکان جستجو براساس برند، قیمت، رنگ، نوع محیا می باشد. در بخشی با عنوان نمایندگان و شعب اطلاعات تماس شعب فروش در نقاط مختلف کشور در اختیار کاربران قرار می گیرد. تماس با ما در طراحی سایت پوشاک به درج اطلاعات تماس و ساعات کاری، آدرس و نمایش مکان روی نقشه گوگل اختصاص دارد.

بهینه سازی(Seo)

طراحی سایت پوشاک باید به صورت کاملا بهینه برای بررسی موتور های جستجو انجام شده باشد چرا که غالب ترافیک ورودی و بازدیدکنندگان به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل انجام می گیرد.

این ویژگی تحت عنوان سئو بیان می شود که با انجام فعالیت های تخصصی مربوط به طراحی سایت شما در صدر نمایش نتایج جستجو ها قرار می گیرد که منجر به پر بازدید شدن سایت پوشاک خواهد شد و در واقع بالا رفت آمار بازدید سایت پوشاک در شناخته شدن فروشگاه و فروش نقش بسزایی دارد.

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت پوشاک داینامیک، امکان به‌ روز رسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود.

گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت پوشاک، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت پوشاک، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت پوشاک به صورت داینامیک می باشد. زیرا که یک فروشگاه پوشاک نیازمند ویرایش سریع مطالبی مانند قیمت اجناس، تخفیف ها و نیز تغیر عکس ها می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت پوشاک به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر می کند.

طراحی سایت پوشاک به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور،تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خودو یا لب تاب و…می تواند وارد سایت شده و از اجناس و قیمت ها و همچنین تخفیف ها مطلع شود.

برخی از امکانات طراحی سایت پوشاک

عضویت کاربران

 سفارش و پرداخت آنلاین

 سبد خرید محصول

 نمایش ویژگی های محصولات براساس رنگ و طرح و…

 امکان خرید ۲۴ ساعته

 گالری تصاویر

 معرفی فروشگاه

 معرفی محصولات

 نمایش تصاویر مناسب از تمام زوایای محصول

 دسته بندی محصولات بر اساس نوع،جنس ،برند و قیمت و…

 اعلام وضعیت محصول

 مقایسه محصولات

Share this post