طراحی سایت و پشتیبانی سایت شرکت بهین صنعت

طراحی سایت و پشتیبانی سایت شرکت بهین صنعت

طراحی سایت صنعتی کارخانه ها و واحدهای تولیدی جهت معرفی کسب کار و فروش محصولات به صورت اینترنتی در دنیا امروز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یک سایت صنعتی حرفه ای نه تنها در معرفی آن واحد صنعتی به طیف گسترده تری از مشتریان و مخاطبان داخلی و خارجی نقش بسیار موثری دارد، بلکه در افزایش فروش و درآمد نیز نقش بسزایی را ایفا می کند. از این رو طراحی سایت صنعتی برای معرفی محصولات و تجهیزات و تمایز آنها با دیگر محصولات موجود در بازار کمک بسیاری می نماید.

یک طراحی سایت صنعتی حرفه ای می تواند شأن و جایگاه یک کارخانه یا واحد صنعتی را در دنیای مجازی و حقیقی حفظ نماید. طراحی سایت صنعتی به صورت چند زبانه بازار هدف شما را از محدودیت داخلی به بازارهای جهانی ارتقاء خواهد بخشید. بدیهی است طراحی سایت صنعتی نه تنها هزینه ای به شما تحمیل نخواهد کرد بلکه این هزینه با افزایش فروش شما بسیار ناچیزخواهد بود. شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت ها صنعتی می تواند خدمات حرفه ای و تخصصی خود را خدمت علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت صنعتی

در طراحی سایت صنعتی بخش محصولات و خدمات مجموعه پایه های اصلی در طراحی سایت صنعتی را تشکیل می دهند. در طراحی سایت صنعتی باید از گرافیک و ظاهری متناسب زمینه کاری فراهم آورد.

در طراحی سایت صنعتی باید به معرفی کارخانه و واحد تولیدی، سوابق و امتیازات، معرفی هیئت مدیره و کارکنان و راه های ارتباطی با مخاطبان پرداخت و همان طور که ذکر شد به معرفی کامل محصولات و خدمات قابل ارائه پرداخت که با افزودن بخش فروشگاهی به سایت امکان فروش اینترنتی محصولات و تجهیزات صنعتی فراهم خواهد شد ازاین رو با دسته بندی محصولات و ذکر ویژگی ها می توان بخش مقایسه را اضافه نمود تا کاربر به راحتی برای خرید و سفارش محصول مورد نظر اقدام کند.

در طراحی سایت صنعتی با افزودن بخشی به نام فرم ها مانند فرم همکاری می توان به شرکت ها این امکان را داد تا از اصول اولیه برای همکاری با شما مطلع شوند. با افزودن بخش دیگرهمچون نمایندگی ها و برند ها  که مختص به حرفه و زمینه تولیدی شما می باشد در طراحی سایت صنعتی می توان شما را از رقبا خود متمایز سازد.

بهینه سازی(Seo)

طراحی سایت صنعتی باید به صورت کاملا بهینه برای بررسی موتور های جستجو انجام شده باشد چرا که غالب ترافیک ورودی و بازدیدکنندگان به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل انجام می گیرد.

این ویژگی تحت عنوان سئو بیان می شود که با انجام فعالیت های تخصصی مربوطه، طراحی سایت صنعتی در صدر نمایش نتایج جستجو ها قرار می گیرد که منجر به پر بازدید شدن سایت صنعتی خواهد شد و در واقع بالا رفت آمار بازدید سایت صنعتی در شناخته شدن کارخانه و واحد تولیدی نقش بسزایی را ایفا می کند.

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت صنعتی داینامیک، امکان به‌ روزرسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود.

گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت صنعتی، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت صنعتی، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت صنعتی به صورت داینامیک می باشد. زیرا که یک سایت صنعتی نیازمند ویرایش سریع مطالبی مانند موجودی محصولات، جدیدترین محصولات، اخبار کارخانه و… می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت صنعتی به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر می کند.

طراحی سایت صنعتی به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خودو یا لب تاب و… می تواند وارد سایت شده و از اطلاعات و اخبار سایت صنعتی مطلع شود.

برخی از امکانات طراحی سایت صنعتی

 امکان مقایسه

 امکان خرید آنلاین

 فرم ها همکاری

 معرفی نمایندگی ها

 معرفی محصولات و خدمات

 امکان دسته بندی تجهیزات

 معرفی کارخانه

 معرفی کادر

 افتخارات و تقدیرنامه ها

 اخبار کارخانه

 امکان معرفی شرکا و همکاران صنعتی

 معرفی پروژه ها انجام شده و در حال انجام

Share this post