طراحی سایت و پشتیبانی سایت ون هتل

طراحی سایت و پشتیبانی سایت ون هتل

امروزه اهمیت طراحی سایت شرکتی کاملا روشن است، مهم نیست که شما یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی کارمند هستید، یک گروه هستید و یا اینکه به تنهایی کار می کنید، شما با طراحی سایت شرکتی می توانید رزومه و فعالیت های خود را بدون هیچ محدودیتی به افراد و شرکت های دیگر نمایش دهید و آنها را از توانایی های کارخود آگاه سازید. یک سایت شرکتی نشان دهنده عملکرد تجاری و بازرگانی شما می باشد چرا که یکی از دلایل موفقیت شرکت ها بزرگ و معروف داشتن وب سایت شرکتی می باشد. با طراحی سایت شرکتی می توان در فضای مجازی و اینترنت شهرت و عملکرد شرکت را دو چندان نمود. طراحی سایت شرکتی درواقع یک فضا برای تجارت یک کسب ‌وکار می‌باشد.

یک کسب‌ وکار در وب‌ سایتی که منحصرا برای همان کسب ‌و کار طراحی‌ شده است به معرفی فعالیت‌ها و رزومه و انواع خدمات و محصولات می‌ پردازد و حتی با اضافه کردن بخش فروش محصولات خود را به فروش می رساند. به بیانی دیگر طراحی سایتشرکتی، یک ابزار برای بازاریابی اینترنت می‌باشد و بازاریابی اینترنتی نیز به شناسایی بازار هدف محصولات یک کسب‌ و کار کمک اساسی می‌نماید، لذا داشتن یک سایت شرکتی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق الزامی است.

شرکت ها با طراحی سایت شرکتی می توانند موارد و مطالب بسیاری در خصوص تخصص و فعالیت شرکت که مورد توجه مخاطبان حرفه خود می باشد را در دنیای نامحدود اینترنت به اشتراک بگذارند و کار خود را گسترش دهند. شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت شرکتی خدمات حرفه ای و تخصصی خود را خدمت علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی می بایست به نوع کسب و کار، رسالت سازمانی، جامعه ی هدف، بازار هدف (مشتریان)، خود محصول و یا سرویس توجه ویژه نمود. طراحی سایت شرکتی راهی برای معرفی شرکت و خدمات آن در محدوده جغرافیایی وسیع تر می باشد. در طراحی سایت شرکتی باید فاکتورها و المان های خاصی مد نظر قرار گیرد که یکی مهم آنها محیط و فضا گرافیکی سایت می باشد که باید جذاب ومرتبط با خدمت ارائه شونده در شرکت باشد و نظم اطلاعات محتوا سایت می باشد.

در طراحی سایت شرکتی می توان با امکانات طراحی سایت در صورت نیاز، بخش فروشگاهی نیز راه اندازی کرد تا به صورت آسان و کم هزینه خدمات، تجهیزات و محصولات خود را ارائه دهند.در طراحی سایت  شرکتی می توان به معرفی شرکت، نحوه همکاری، معرفی فعالیت ها و تخصص های قابل ارائه، حوزه فعالیت شرکت، بخش فرم ها و نظرات، نمایش کامل خدمات، بخش پروژه ها و پروژه ها در حال انجام، بخشی برای معرفی دستاوردها وامتیازات وهمچنین بخش اخبار و مقالات، معرفی شعب ارائه داد.

بهینه سازی(Seo)

سئو یا بهینه سازی سایت شرکتی نوعی بازاریابی اینترنتی است که محوریت آن بر آنالیز کلمات کلیدی و قوانین سئو قرار گرفته است.با بهینه سازی سایت شرکتی می توان علاوه بر قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو مخاطبان زیادی را جذب سایت نمود.

زیرا مهم ترین هدفی که یک شرکت برای طراحی سایت شرکتی دنبال می کند، معرفی شرکت و خدمات تجاری خود و البته رسیدن به مفهوم برند سازی برای شرکت است. بنابراین طراحی سایت شرکتی باید به صورت کاملا بهینه ارائه شود.

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت شرکتی داینامیک، امکان به‌ روزرسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود.

گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت شرکتی، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت شرکتی، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت شرکتی به صورت داینامیک می باشد. زیرا که در یک شرکتی نیازمند ویرایش سریع مطالبی مانند اخبار، فعالیت ها و پروژه ها می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت شرکت به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر خواهد کرد.

طراحی سایت شرکتی به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیرو مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خودو یا لب تاب و… می تواند وارد سایت شده و از مطالب و نحوه همکاری و نحوه ارائه خدمات شرکت مطلع شود.

برخی از امکانات طراحی سایت شرکتی

 امکان نمایش ویدئو سایت برای نمایش فعالیت ها و مراحل انجام

 امکان دریافت درخواست های اینترنتی

 معرفی نمایندگی ها و شعب

 جستجو در سایت

 ارسال خبرنامه توسط ایمیل به کاربران

 گالری تصاویر

 بخش نظرسنجی

 معرفی و فروش اینترنتی محصولات

 ارائه خدمات به مشتریان

 نمایش آمار بازدید

 معرفی شرکت و خدمات

 معرفی ساختارهای سازمانی و اعضای هیئت مدیره

 امکان معرفی کارکنان و پرسنل به همراه تصاویر و رزومه کاری آن ها

 بیان اهداف بلند مدت شرکت

 افتخارات و گواهی نامه ها

 آخرین وقایع و اخبار شرکت

 استفاده از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی برای فروش اینترنتی

 حساب کاربری و اشتراک در سایت

 بخش ارتباط با ما

 مقالات آموزشی برای افزایش دانش افراد از محصولات شرکت

Share this post