طراحی سایت و پشتیبانی سایت مری کی

طراحی سایت و پشتیبانی سایت مری کی

طراحی سایت آرایشی برای سالن های زیبایی و محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی بازه بسیار وسیعی را در بر می گیرد که نشان دهنده خاص بودن عملکرد حرفه ای شماست. طراحی سایت آرایشی برای سالن های زیبایی علاوه براینکه به زیبایی هر چه تمام تر و جامع تر می تواند هنر و حرفه ی شمارا به نمایش بگذارد امکاناتی نظیر معرفی کادر مجرب خود، خدمات قابل ارائه، نمونه کارها و نوبت دهی آنلاین را فراهم می سازد طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی این امکان را فراهم می سازد.

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی نیز علاوه بر معرفی فروشگاه شما به بهترین شکل ومعرفی محصولات و برند آن ها می تواند با راه اندازی بخش فروشگاه اینترنتی که از ویژگی های مثبت آن می توان به امکان خرید در هر زمان و هر مکان، صرفه جویی در وقت، امکان دسته بندی محصولات (محصولات آرایشی پوست و مو، محصولات آرایشی چشم و…) اشاره کرد، به همین دلیل است که هر روز شرکت های آرایشی بسیاری به طراحی سایت روی می آورند.

شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت ها آرایشی می تواند خدمات حرفه ای و تخصصی خود را خدمت علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت آرایشی

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی ملزم به داشتن ظاهر و گرافیکی جذاب و شیکی می باشد. درطراحی سایت سالن های زیبا باید به معرفی جامع سالن دار و ذکر گواهی نامه ها و مدارک و امتیازات سالن و نیز معرفی کادر و سوابق آنها پرداخت توضیحات کامل در رابطه با خدمات قابل ارائه (مو، صورت، عروس و…) که می توان به صورت دسته بندی برای دسترسی آسان تر فراهم نمود. یکی از مهمترین بخش ها در سایت آرایشی گالری تصاویر از نمونه کارها و مدل ها می باشد، همچنین بخش نوبت دهی آنلاین و مشاوره زیبایی را می توان به سایت آرایشی افزود.

در طراحی سایت آرایشی فروشگاهی نیز باید به معرفی فروشگاه و شعب، خرید آنلاین ضمن معرفی کامل محصولات و خصوصیات آنها و همچنین معرفی برند که امروزه برندهای آرایش نقش بسزایی در فروش محصولات آرایشی بهداشتی ایفا می کنند، پرداخت. در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی با افزودن امکان فیلترنیگ با استفاده از بخش های دسته بندی و ویژگی ها برای یافتن و خرید محصول مورد نظر از بین صدها محصول نیز دیگر امکانات طراحی سایت آرایشی بهداشتی می باشد.

با افزودن بخش مشاوره آنلاین می توان به مخاطبان فروشگاه متناسب با نیازشان خدمات ارائه کرد که بر فروش و تبلیغات محصولات تاثیر بسزایی دارد. همچنین با افزودن بخش های مقایسه، جدید ترین محصولات، تخفیفات واشتراک در سایت می توان به ارزش سایت و تعداد مخاطبان سایت افزود.

بهینه سازی(Seo)

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی باید به صورت کاملا بهینه برای بررسی موتور های جستجو انجام شده باشد چرا که غالب ترافیک ورودی و بازدیدکنندگان به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل انجام می گیرد.

این ویژگی تحت عنوان سئو بیان می شود که با انجام فعالیت های تخصصی مربوطه، طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در صدر نمایش نتایج جستجو ها قرار می گیرد که منجر به پر بازدید شدن سایت آرایشی و بهداشتی خواهد شد و در واقع بالا رفت آمار بازدید سایت آرایش و بهداشتی در شناخته شدن سالن زیبایی و سایت محصولات آرایشی نقش بسزایی دارد.

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت آرایشی و بهداشتی داینامیک، امکان به‌ روزرسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود.

گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت آرایشی و بهداشتی، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت آرایشی و بهداشتی، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به صورت داینامیک می باشد. زیرا که یک سایت آرایشی و بهداشتی نیازمند ویرایش سریع مطالبی مانند تخفیف ها و موجودی محصولات، جدیدترین محصولات و… می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر می کند.

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خود و یا لب تاب و… می تواند وارد سایت شده و از اطلاعات و اخبار سایت آرایشی و بهداشتی مطلع شود.

برخی از امکانات طراحی سایت آرایشی

سایت سالن زیبایی

 معرفی و سوابق سالن آرایشی

 معرفی کادر و پرسنل

 ذکر مدارک، گواهی نامه ها و تخصص ها

 خدمات (پوست، ناخن و…)

 بخش راهنمای عروس

 گالری تصاویر نمونه کاره

 مشاوره آنلاین زیبایی

 نکات و مقالات زیبایی

 لیست قیمت ها

 عضویت در سایت

سایت معرفی و یا فروشگاه آرایشی و بهداشتی

 معرفی فروشگاه آرایشی

 معرفی محصولات

 معرفی برندها

 بخش کد تخفیف

 بخش مشاوره آنلاین

 نمایش جدیدترین محصولات

 امکان ثبت نام در سایت

 سبد خرید

 مقایسه کالا های موجود

 دسته بندی های (پوست، مو)

Share this post