طراحی سایت و پشتیبانی سایت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور

طراحی سایت و پشتیبانی سایت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور

امروزه با توجه به این که در دستور کار اکثر سازمان های بزرگ خصوصی و دولتی سرعت بخشیدن به ارائه خدمات برای ارباب رجوع از اولویت های کاری می باشد داشتن یک وب سایت سازمانی مسئله ای مهم خواهد بود. هدف از راه اندازی چنین وب سایت یا پورتالی را می توان کم کردن بروکراسی اداری و کاغذ بازی برای ارائه خدمات بهتر به افراد دانست. لازم به ذکر است که این نوع وب سایت می تواند در دو قسمت کاربران عمومی و کاربران سازمان طراحی و پیاده سازی شود. به طوری که اکثر فعالیت های کارمندان آن مجموعه به صورت آنلاین و با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد.

با داشتن یک پورتال سازمانی جامع به روند رشد و بهبود فعالیت مجموعه می توانید کمک بسزایی کنید. سایت های سازمانی یکی از مرسوم ترین شیوه های تبادل اطلاعات بین کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری یک سازمان است. درواقع یک سایت سازمانی مثل یک کاتالوگ حرفه ای در فضای مجازی است که مزایای بی شماری دارد.

در طراحی سایت سازمانی شما می توانید از امکانات متعددی مثل تصاویر، متون، فیلم و حتی فایل صوتی و یا انیمیشن برای معرفی  شرکت، کالا و خدمات خود بهره ببرید. به این ترتیب سازمان می تواند مخاطبان داخلی، خارجی و حتی بین المللی خود را در جریان امور جاری و دستاوردهای شرکت قرارداده و تعامل موثرتری با آن ها برقرار کند.

طراحی سایت آموزشگاه باید به گونه ای باشد که دانشجویان بتوانند حتی بعد از فارغ التحصیلی از منابع سازمانی استفاده کرده و با آموزشگاه در ارتباط باشند. شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت ها سازمانی می تواند خدمات حرفه ای و تخصصی خود را خدمت علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت سازمانی

با طراحی سایت سازمانی برای شما پل ارتباطی با جامعه جهانی ایجاد خواهد شد که می تواند در معرفی سازمان شما در جهان نقش بسزایی را ایفا کند. از طریق سایت می توانید با مخاطبان خود در تماس باشید و در یک تعامل دو طرفه به تشخیص نیاز بازار پرداخته و بخشی از تحقیقات بازار خود را از این طریق انجام دهید. یک سایت سازمانی می بایست بر مبنای فعالیت ها و خدماتی که ارائه می دهد در کل ساعات شبانه روز در اختیار مخاطبان قرار گیرد و نیاز آن ها را تا حد زیادی مرتفع سازد.

با طراحی سایت سازمانی سازمانتان می توانید به جذب نیروی انسانی متخصص و مجرب پرداخته یا با ایجاد یک بازار مجازی کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. در یک سایت سازمانی می توان با ارائه بخشی برای انتقال اخبار و رویداد های جدید سازمان، دستاورد ها و خدمات به همراه راه کارهایی برای برقراری ارتباط راحت تر مانند قراردادن فرم های ثبت نام، فرم همکاری و… به ارزش سایت افزود.

بهینه سازی(Seo)

طراحی سایت سازمانی باید به صورت کاملا بهینه برای بررسی موتور های جستجو انجام شده باشد چرا که غالب ترافیک ورودی و بازدیدکنندگان به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل انجام می گیرد. این ویژگی تحت عنوان سئو بیان می شود که با انجام فعالیت های تخصصی مربوطه، طراحی سایت سازمانی در صدر نمایش نتایج جستجو ها قرار می گیرد که منجر به پر بازدید شدن سایت سازمانی خواهد شد و در واقع بالا رفت آمار بازدید سایت سازمانی در شناخته شدن سازمان نقش بسزایی دارد .

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت سازمانی داینامیک، امکان به‌ روزرسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود. گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت سازمانی، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت سازمانی، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت سازمانی به صورت داینامیک می باشد. زیرا که یک سایت سازمانی نیازمند ویرایش سریع مطالبی مانند زمان برگزاری رویدادها، خدمات و جدیدترین اخبار و… می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت سازمانی به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر می کند.طراحی سایت سازمانی به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خودو یا لب تاب و… می تواند وارد سایت شده و از اطلاعات و اخبار سایت سازمانی مطلع شود.

برخی از امکانات طراحی سایت سازمانی :

نظرات، پیشنهادات و انتقادات

فرم های الکترونیکی

امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف

گالری تصاویر، اخبار

چارت سازمانی

چند زبانه بودن

معرفی سازمان

فعالیت ها سازمان

خدمات سازمان

معرفی کادر سازمان

مقررات و بخشنامه ها

مناقصه ها و مزایده ها

Share this post