طراحی سایت و پشتیبانی سایت نمایشگاه بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار و صنایع وابسته

طراحی سایت و پشتیبانی سایت نمایشگاه بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار و صنایع وابسته

معرفی نمایشگاه ها بسته به موضوع و زمینه آنها نیازمند اطلاع رسانی و منبعی برای کسب آگاهی مخاطبین می باشد. طراحی سایت نمایشگاهی در راستای اعلام برگزاری نمایشگاه ها طراحی می شود. در بستر طراحی سایت نمایشگاهی اطلاع رسانی در خصوص هدف نمایشگاه ها، غرفه ها، ثبت نام در نمایشگاه، اخبار نمایشگاه و دیگر موارد مشابه صورت می گیرد. به منظور برگزاری مناسب نمایشگاه ها نیازمند اطلاع رسانی مناسب در این زمینه می باشیم.

درج اطلاعات در خصوص زمان برگزاری همایش، محوریات نمایشگاه، برگزارکننده و دیگر اطلاعات تکمیلی در بستر طراحی سایت نمایشگاهی صورت می گیرد. در همین راستا شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایتو پشتیبانی سایت های نمایشگاهی خدمات حرفه ای و تخصصی خود را به علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی نیازمند فضایی می باشد که کاربران بتوانند اطلاعات نمایشگاه و غرفه ها را دریافت نمایند. به واسط بهره گیری از امکانات در بستر طراحی سایت افراد می توانند اطلاعات را در خصوص اهداف نمایشگاه، زمان برگزاری نمایشگاه، فرد یا سازمان برگزارکننده، شاخص ها و ارزیابی نمایشگاه و نیز دیگر اطلاعات مرتبط درج نمایند.

درج قوانین و مقرارت نمایشگاه مانند شیوه نامه شرکت در نمایشگاه و ضوابط حضور غرفه داران در نمایشگاه ها در طراحی سایت موجب راحتی کاربر و مخاطبان می باشد. وجود نقشه نمایشگاه در طراحی سایت این امکان را فراهم می آورد که افراد به آسانی به هدف و غرفه خود دسترسی داشته باشند و همچنین به مسئولین امکان نظارت جامع تر را می دهد.

با داشتن بخشی به نام فرم ها در طراحی سایت می توان فرم هایی از جمله فرم مربوط به غرفه خودساز و فرم تعهد غرفه داران و… را به وجود آورد تا موجب تسریع در کار و زمان شود. نمایش اسلایدری از جدیدترین نمایشگاه ها موجب جلب توجه کاربران می شود. بخش اخبار که بخشی جذابی در تمامی سایت ها می باشد در طراحی سایت نمایشگاهی می توان تازه ترین اخبار را جهت آگاهی مخاطبان قرار داد.

بهینه سازی(Seo)

طراحی سایت نمایشگاهی باید به صورت کاملا بهینه برای بررسی موتور های جستجو انجام شده باشد چرا که غالب ترافیک ورودی و بازدیدکنندگان به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل انجام می گیرد.

این ویژگی تحت عنوان سئو بیان می شود که با انجام فعالیت های تخصصی مربوطه، طراحی سایت شما در صدر نمایش نتایج جستجو ها قرار می گیرد که منجر به پر بازدید شدن سایت نمایشگاهی خواهد شد و در واقع چه چیزی بهتر از پر بازدید شدن نمایشگاهی که هدف آن نیز همین است.

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت نمایشگاهی داینامیک، امکان به‌ روزرسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود.

گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت نمایشگاهی، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت نمایشگاهی، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت نمایشگاهی به صورت داینامیک می باشد. زیرا که در یک نمایشگاه نیازمند ویرایش سریع مطالبی مانند اخبار و زمانبندی و نیز تغیر عکس ها می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت نمایشگاهی به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر می کند.

طراحی سایت نمایشگاهی به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خود و یا لب تاب و… می تواند وارد سایت شده و اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی کسب کند.

برخی از امکانات طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی بخش تماس با ما جهت ارتباط بیشتر

 طراحی بخش نظر سنجی

 دستاوردهای بعد از نمایشگاه

 ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی

 گالری تصاویر نمایشگاهی

 اخبار آنلاین نمایشگاه به کاربران

 امکان ثبت نام و عضویت در سایت

 معرفی نمایشگاه

 اهداف نمایشگاه

 برگزار کننده گان نمایشگاه

 اطلاع رسانی ضوابط حضور غرفه داران

 خدمات نمایشگاه

 تعرفه غرفه ها

 اطلاع رسانی زمان و تاریخ نمایشگاه

Share this post