طراحی سایت و پشتیبانی سایت و اپلیکیشن شرکت دارویی نسخه بر

طراحی سایت و پشتیبانی سایت و اپلیکیشن شرکت دارویی نسخه بر

طراحی سایت پزشکی، داروخانه ها، مراکز درمانی و یا تجهیزات پزشکی در دنیا امروز برای پزشکان و افرادی که در این حرفه مشغول می باشند امری ضروری می باشد زیرا که با گسترده شدن دنیای اینترنت مخاطبان و بیماران به سادگی برای کسب اطلاعاتی در مورد پزشک، دارو و یا تجهیزات پزشکی به جستجو در آن می پردازند.

در طراحی سایت پزشکی و یا مراکز پزشکی درمانی نه تنها به معرفی تخصص و رزومه پزشکان و مرکز پرداخته می شود بلکه خدمات قابل ارائه توسط پزشک یا در مراکز درمانی و امکاناتی مانند مشاوره پزشکی و تشکیل پرونده را شامل شود و نیزبا قرارگیری سرویس نوبت دهی آنلاین این امکان را برای بیمارن و پزشکان فراهم می سازد که بدون مراجه حضوری و یا تلفنی با صرفه جویی در وقت و هزینه به تعیین وقت قبلی بپردازند.

همچنین مراکز پخش تجهیزات پزشکی و داروخانه ها می توانند به صورت آسان با طراحی سایت پزشکی- فروشگاهی، مخاطبان خود را از محصولات و تجهیزات خود و ویژگی های هر کدام آگاه سازند تا از مزایای یک سایت فروشگاهی مانند دسته بندی محصولات و تجهیزات، معرفی برندها، امکان خرید از هر جای کشور و جهان و معرفی خود به عنوان نماینده انحصاری برندی معتبر بهره مند شوند تا باعث سهولت و پیشرفت در حیطه کاری خود شوند.

شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت ها پزشکی می تواند خدمات حرفه ای و تخصصی خود را خدمت علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت پزشکی

شکل ظاهری طراحی سایت پزشکی باید علاوه بر متناسب بودن با هدف و محتوای سایت از زیبایی ظاهری و جذاب بودن نیز برخوردار باشد تا بازدید کنندگان سایت خسته نشوند. در طراحی سایت پزشکی باید علاوه براطلاعات جامعی از تخصص و سوابق پزشک یا پزشکان، خدمات و تجهیزات پزشکی باید آدرس و نحوه ارتباط مخاطبین با مرکز و یا مطب را به طور کامل و صحیح درج نمود زیرا مخاطبین شما توسط سایت پزشکی درهر نقطه جغرافیایی نیازمند کسب اطلاعات دقیقی برای ارتباط با شما می باشند.

قرار دادن بخشی برای ارتباط بیشتر با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی در طراحی سایت پزشکی در جذب بیماران نقش بسزایی دارد در طراحی سایت پزشکی امکانتی نظیر معرفی پزشکان، اطلاعات تماس به کاربران و بیماران،نوبت دهی آنلاین، اطلاع از زمان حضور پزشکان، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و… را می توان ارائه داد.همچنین با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز می توان در حرفه ای شدن طراحی سایت پزشکی کمک شایانی بنماید.

در طراحی سایت پزشکی با افزودن بخش فروشگاهی به داروخانه ها و فروشگاه ها تجهیزات پزشکی نیز می توان علاوه برامکاناتی نظیر معرفی کامل محصولات و شرح مختصری از محصولات به فروش آنها در هر مکان و زمانی به صورت آنلاین پرداخت. ذکر برند محصولات و نمایندگی انحصاری می تواند نقش بسزایی در موفقیت این گونه فروشگاه ها پزشکی داشته باشد.

بهینه سازی(Seo)

طراحی سایت پزشکی باید به صورت کاملا بهینه برای بررسی موتور های جستجو انجام شده باشد چرا که غالب ترافیک ورودی و بازدیدکنندگان به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل انجام می گیرد.

این ویژگی تحت عنوان سئو بیان میشود که با انجام فعالیت های تخصصی مربوطه، طراحی سایت پزشکی در صدر نمایش نتایج جستجو ها قرار می گیرد که منجر به پر بازدید شدن سایت پزشکی خواهد شد و در واقع بالا رفت آمار بازدید سایت پزشکی در شناخته شدن مرکز پزشکی درمانی و فروشگاه تجهیزات پزشکی نقش بسزایی دارد.

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت صنعتی داینامیک، امکان به‌ روزرسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود.

گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت صنعتی، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت پزشکی، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت صنعتی به صورت داینامیک می باشد. زیرا که یک سایت صنعتی نیازمند ویرایش سریع مطالب می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت پزشکی به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر می کند.

طراحی سایت پزشکی به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خود و یا لب تاب و… می تواند وارد سایت شده و از اطلاعات و اخبار سایت پزشکی مطلع شود.

برخی از امکانات طراحی سایت پزشکی

سایت فروشگاه تجهیزات پزشکی

 معرفی فروشگاه پزشکی

 معرفی تجهیزات و محصولات

 دسته بندی محصولات

 معرفی برند محصولات

 معرفی نمایندگی ها

 فروش آنلاین

سایت پزشکی

 معرفی مرکز درمانی

 معرفی کادر پزشکی

 نوبت دهی آنلاین

 پرونده الکترونیکی

 خدمات و تخصص ها

 مشاوره پزشکی

Share this post