طراحی سایت و پشتیبانی سایت کنکور هدف

طراحی سایت و پشتیبانی سایت کنکور هدف

سایت آموزشگاهی بهترین مکانی می باشد که می تواند معرف سابقه، فعالیتها، مزایای آموزشگاه ، ارائه محتوا و خدمات آموزشی درمیان دیگر مراکز آموزشی باشد. با طراحی سایت آموزشی علاوه بر معرفی آموزشگاه و درج اطلاعات مربوط می توان دو بخش بسیار حائز اهمیت آموزش مجازی و فروشگاه اینترنتی را نیز را اضافه کرد.

آموزش آنلاین و مجازی نسبت به آموزشگاه های سنتی، محدود نشدن دانشجویان به منطقه و شهر آموزشگاه است که باعث می شود هر فردی در هر نقطه ای از کشور و جهان قادر به استفاده از خدمات آموزشی شما باشد.

همچنین با قراد دادن بخش فروشگاهی در طراحی سایت آموزشی می توان امکاناتی مانند فروش کتب آموزشی و پکیج های آموزشی آنلاین را ارائه داد. طراحی سایت آموزشگاه برای توسعه اهداف آموزشی می باشد و می تواند بر کیفیت آموزش شما تاثیر بگذارد. طراحی سایت آموزشگاه باید به گونه ای باشد که دانشجویان بتوانند حتی بعد از فارغ التحصیلی از منابع آموزشی استفاده کرده و با آموزشگاه در ارتباط باشند.

شرکت آتیه گستران اکسین با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت ها آموزشی می تواند خدمات حرفه ای و تخصصی خود را خدمت علاقمندان ارائه می دهد.

ضروریات طراحی سایت آموزشی

با طراحی سایت آموزشی حرفه ای می توان قدرت بیشتری برای جذب مشتریان داشت زیرا رقابت در بین سایت های آموزشی در زمینه های مختلف رو به رشد است.در طراحی سایت آموزشی باید اطلاعات آموزشی شما مفید و کاربردی باشند‌. زیرا کامل و جامع بودن محتوا و مطالب آموزشی در جذب کاربران نقش بسزایی دارد. سایت های آموزشی علاوه بر امکانات مذکور باید دارای گرافیکی متناسب با گروه سنی و زمینه آموزشی باشد که ضمن ایجاد جذابیت، چشم را نیز خسته نکند. زیرا کاربران مدت زمان قابل توجهی را در سایت های آموزشی سپری می کنند و خواندن مطالب آموزشی باید به گونه ای باشد  کاربر کمتر خسته شود و علاقمند به مطالعه بیشتر باشد.

همچنین کاربر باید بتواند براحتی به قابلیت ها و محتوای مختلف سایت دسترسی داشته باشد، که این امکان در طراحی سایت آموزشی با دسته بندی فراهم می باشد مانند دسته بندی دروس. در طراحی سایت آموزشی امکاناتی نظیرمعرفی آموزشگاه و سوابق آن ،معرفی زمینه آموزشی، معرفی اساتید، معرفی دوره های حضوری و غیر حضوری، دوره های آموزشی رایگان و دوره های آموزشی با اخذ شهریه یا حق اشتراک، ثبت نام آنلاین، امکان برگزاری آزمون های آنلاین، فروش بسته های آموزشی و … را نیز ایجاد کنید.

تمامی مراکز آموزشی، مؤسسات، مهد کودک ها، مدارس، کلاس های زبان، کلاس های کنکور، معلمان و اساتید می توانند برای کار و فعالیت های خود از سایت آموزشی استفاده کنند.

بهینه سازی(Seo)

طراحی سایت آموزشی باید به صورت کاملا بهینه برای بررسی موتور های جستجو انجام شده باشد چرا که غالب ترافیک ورودی و بازدیدکنندگان به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجویی مانند گوگل انجام می گیرد. این ویژگی تحت عنوان سئو بیان می شود که با انجام فعالیت های تخصصی مربوطه، طراحی سایت آموزشی در صدر نمایش نتایج جستجو ها قرار می گیرد که منجر به پر بازدید شدن سایت آموزشی خواهد شد و در واقع بالا رفت آمار بازدید سایت آموزشی در شناخته شدن آموزشگاه نقش بسزایی دارد .

سایت داینامیک

بزرگ‌ ترین مزیت طراحی سایت آموزشی داینامیک، امکان به‌ روزرسانی آسان با دانش تخصصی اندک می باشد. می‌توان سایت را از هر دستگاه و در زمان و مکانی مدیریت نمود. گنجاندن حجم وسیعی از اطلاعات در سایت آموزشی، صرفه جویی در زمان و هزینه بروز رسانی سایت آموزشی، انعطاف پذیری بسیار بالا، توزیع مدیریت وب سایت بین چند کاربر (بدون محدودیت )، امکان اضافه کردن امکانات سفارشی از مزایا طراحی سایت آموزشی به صورت داینامیک می باشد. زیرا که یک سایت آموزشی نیازمند ویرایش سریع مطالبی مانند زمان برگزاری دوره ها، تخفیف ها و نتایج آزمون و… می باشد.

سایت ریسپانسیو

طراحی سایت آموزشی به صورت ریسپانسیو در واقع به نوعی از طراحی سایت است که اندازه سایت با توجه به وسیله ای که کاربر برای نمایش سایت از آن استفاده می کند تغییر می کند.طراحی سایت آموزشی به روش واکنش‌گرا با لایه‌های انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شناور، تصاویر انعطاف‌پذیر و مدیا کوئری‌های CSS۳ سازگار است. در واقع مخاطب شما به راحتی به وسیله گوشی تلفن همراه خودو یا لب تاب و… می تواند وارد سایت شده و از اطلاعات و اخبار سایت آموزشی مطلع شود.

برخی از امکانات طراحی سایت آموزشی

 لیست قیمت و شهریه ها و پرداخت آنلاین

 فروش کتاب و بسته های آموزشی و سایر خدمات آموزشی

 معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

 صدور کارت آزمون، صدور کارنامه و اعلام نتایج

 دانلود جزوات آموزشی، نمونه سؤالات و …

 گالری تصاویر و ویدیوهای آموزشی

 امکان ثبت کد رهگیری برای پیگیری دانشجویان.

 آدرس دقیق آموزشگاه و یا شعب دیگر به همراه نقشه

 معرفی آموزشگاه و سوابق

 معرفی کادر آموزشی و مدارج کاری و تحصیلی آن ها

 اعلام دوره‌های آموزشی در حال برگزاری و دوره‌های آموزشی آتی

 برنامه زمان بندی کلاس‌ها

 ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی حضوری یا غیر حضوری

 شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان

 فرم ها ثبت نام دوره ها و همایش ها و آزمون ها

 اخبار آموزشگاه

Share this post